miljongirl.blogg.se

Hej och välkommen. Detta är ännu en blogg om sparande, aktier och privatekonomi, skriven av en 28-åring med ambitionen att blir ekonomiskt fri genom att investera i aktie-och fondmarknaden. Ekonomiskt fri kan innebära olika från person till person, för mig handlar det om att kunna arbeta så mycket / lite som jag vill och styra mitt liv efter det.

Mitt innehav

Kategori: Allmänt

Jag kommer framöver presentera mina aktier på något bättre sätt men tänkte i alla fall visa vilka jag äger i dagsläget. Jag har ett ISK och en KF på Avanza samt ett ISK på Nordnet. De flesta har jag på Avanza.                               Jag äger 50 st HM, 20 st Atlas Copco, 325 st hemfosa stamaktie, 35 st hufudstaden, 50 st novo nordisk, 70 st industrivärden, 20 st reality income, 53 st Akelius pref, 84 st castellum och 50 st Ica gruppen. Jag kommer troligtvis köpa Nordea nästa vecka men kan inte bestämma mig för vilken bankaktie jag ska köpa in. Boston pizza står också på inköpslistan. :) 
Kommentera inlägget här: